Make Me Up Eshop

Η εταιρία Make Me Up Cosmetics δημιουργήθηκε το 2002, από μια εξειδικευμένη ομάδα makeup artists, λανσάροντας πρωτοποριακά, υψηλής ποιότητας και ιδιαίτερα προϊόντα μακιγιάζ. Στόχοι της εταιρίας ήταν να καλύψει τις εξελιγμένες απαιτήσεις και ανάγκες των επαγγελματιών, των επαγγελματικών χώρων ομορφιάς, αλλά βασικότερα να παρέχει στην κάθε σύγχρονη γυναίκα προϊόντα μακιγιάζ που εκπέμπουν στον παλμό της μόδας και των σύγχρονων τάσεων.
Σήμερα, μετά από 12 χρόνια επιτυχημένης πορείας η Make Me Up συνεχίζει την επέκταση τόσο του δικτύου της στην Ελλάδα και στην Κύπρο όσο και των συνεργασιών της στη διεθνή αγορά, μέσα σε αυτό το πλαίσιο της συνεχούς ανάπτυξης αποφάσισε να ανανεώσει και την διαδικτυακή της παρουσία, αλλάζοντας ριζικά το ηλεκτρονικό της κατάστημα.
Στο εικαστικό κομμάτι συνεργαστήκαμε στενά με την creative director της εταιρείας, και πασίγνωστη makeup artist Κυρία Ράνια Μπουντούρη, ώστε η καινούργια εικόνα του eshop να συμβαδίζει απόλυτα με την αισθητική και το νεανικό ύφος της εταιρείας αλλά και με τους μελλοντικούς στόχους τους οποίους έχουν θέσει.
Τεχνικά αποτέλεσε πρόκληση για εμάς το να προσαρμοστούμε στις απαιτήσεις της ήδη υπάρχουσας πλατφόρμας e-commerce, να αναλύσουμε εκ νέου την ήδη υπάρχουσα λειτουργικότητα, να σχεδιάσουμε εξ αρχής και να βελτιστοποιήσουμε τις διαδικασίες και τέλος να εφαρμόσουμε μια σειρά από εκτεταμένες και σε βάθος αλλαγές που θα ανταποκρίνονται στους στόχους και στο business plan της εταιρείας.
Η αμεσότητα αποτέλεσε τον πρώτο κανόνα στον λειτουργικό σχεδιασμό και την κατασκευή του eshop με σκοπό να προσφέρουμε στους επισκέπτες μια εμπειρία άμεσης επαφής με τα προϊόντα και της υπηρεσίες της εταιρείας αλλά και να διευκολύνουμε την μετατροπή των επισκεπτών σε πελάτες.
Στην αρχική σελίδα βελτιώσαμε της διαδικασίες παρουσίασης δημιουργώντας νέες περιοχές προϊόντων, οι οποίες παρουσιάζουν με την πρώτη ματιά στον επισκέπτη ένα πλήθος από προϊόντα ομαδοποιημένα με τα μοναδικά τους χαρακτηριστικά όπως πχ το χρώμα, τα νεότερα προϊόντα, τα προϊόντα σε προσφορά κ.α.
Επίσης επιλέχθηκε η λύση ενός sticky mega menu που παρουσιάζει αναλυτικά και άμεσα στον επισκέπτη τις υποκατηγορίες προϊόντων ενώ ταυτόχρονα συμβαδίζει με την αισθητική του eshop και προσθέτει δυνατότητες εύκολης προσθήκης επιπλέον πληροφοριών στο μενού όπως κείμενα και banners.
Η επιλογή να προσθέσουμε λειτουργία instant search στην αναζήτηση, αποτέλεσε μονόδρομο για να μπορέσουμε να διευκολύνουμε τους επισκέπτες να βρουν τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν μέσα από την τεράστια γκάμα που διαθέτει η εταιρεία.
Επιπλέον μια σειρά από πληροφοριακά banners φροντίζουν για την άμεση ενημέρωση του επισκέπτη για τις παροχές που έχει όπως τα δωρεάν μεταφορικά και τα δωρεάν δείγματα σε αγορές πάνω από ένα ποσό αλλά και για τις δυνατότητες personalized shopping και B2B που διατίθενται.
Δημιουργήσαμε μια περιοχή που θα μπορεί ο επισκέπτης απαντώντας σε απλές ερωτήσεις να βρίσκει τα κατάλληλα για αυτόν προϊόντα που έχει επιλέξει και προτείνει το εξειδικευμένο προσωπικό και η creative director της εταιρείας δίνοντας έτσι στον επισκέπτη την εμπειρία του personalized shopping.
Στο κάτω μέρος της αρχικής ξεχωρίζουν το Video παρουσίασης αλλά και το τελευταίο άρθρο του ολοκαίνουργιου blog που ενημερώνετε με αυτόματο τρόπο. Ακριβώς από κάτω ο επισκέπτης θα βρει τα στοιχεία επικοινωνίας της εταιρείας αλλά και την φόρμα εγγραφής στο newselleter.
Η σελίδα του προϊόντος ανασχεδιάστηκε πλήρως προσθέτοντας την δυνατότητα για επιπλέον πληροφορίες και προσφορές που ενδιαφέρουν τους επισκέπτες του eshop αλλά και cross selling δυνατότητες. Μια εξίσου πολύ σημαντική αλλαγή είναι η προσθήκη rating και comments σε κάθε προϊόν από τους εγγεγραμμένους χρήστες, με σκοπό να έρθει η εταιρεία και τα προϊόντα της πιο κοντά στους πελάτες της.
Για τους επαγγελματίες συνεργάτες της επιχείρησης αναδιαμορφώσαμε τελείως την εικόνα όλου του eshop, δημιουργώντας ένα B2B περιβάλλον που παρουσιάζει επιπλέον πληροφορίες και τεχνικά χαρακτηριστικά ανα προϊόν, ξεχωριστές προσφορές και παροχές μόνο για επαγγελματίες κ.α.
Η ολοκλήρωση της κατασκευής του eshop έγινε σε χρόνο μικρότερο του ενός μηνός και με ελάχιστο down time ενώ εφόσον χρησιμοποιήσαμε την ήδη υπάρχουσα πλατφόρμα, η διαχείριση του eshop παρέμεινε η ίδια προσθέτοντας μόνο επιπλέον επιλογές που καλύπτουν και τις ελάχιστες ανάγκες της νέας λειτουργικότητας.

21 June 2014