email marketing

94% των χρηστών ελέγχει τα εισερχόμενα του κάθε μέρα σε αντίθεση με το μόλις 61% που κάνει login στα κοινωνικά δίκτυα! Ακόμη και αν για κάποιον λόγο δεν μπορούν να μπουν στο facebook ή στο twitter θα ελέγξουν τα εισερχόμενα τους και αυτό για εσάς σημαίνει επισκεψιμότητα.

Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι ένας από τους παλιότερους τρόπους ηλεκτρονικής επικοινωνίας και για την ιστορία, προηγήθηκε του διαδικτύου. Παρόλο την προϊστορική του ηλικία όμως, αποτελεί ακόμα και σήμερα το πλέον αξιόπιστο και διαδεδομένο μέσο επικοινωνίας. 

Ενώ η άφιξη των social media, που απαιτούν πάντα ένα λογαριασμό mail, μπορεί να πει κανείς πως ενίσχυσε την θέση του. Η μορφή του τέλος δίνει μια αίσθηση ιδιωτικότητας στην επικοινωνία των χρηστών και με αυτό τον τρόπο το κάθε μήνυμα μοιάζει πιο οικείο. 

Διαβάστε παρακάτω λόγους για τους οποίους η mailing list υπερτερεί έναντι των social networks και γιατί αξίζει να επενδύσετε σε αυτήν. 

1) Είναι πολύ πιο εύκολο να δημιουργήσεις, να αναπτύξεις και να διαχειριστείς την δική σου mailing list, από το να κάνεις λογαριασμό σε δύο ή τρία διαφορετικά social networks, να αυξήσεις τα άτομα με τα οποία αλληλεπιδράς και να κρατάς ενημερωμένα τα profile σου. 

2) 94% των χρηστών ελέγχει τα εισερχόμενα του κάθε μέρα σε αντίθεση με το μόλις 61% που κάνει login στα κοινωνικά δίκτυα! Ακόμη και αν για κάποιον λόγο δεν μπορούν να μπουν στο facebook ή στο twitter θα ελέγξουν τα εισερχόμενα τους και αυτό για εσάς σημαίνει επισκεψιμότητα. 

3) Τα emails έχουν μικρότερο ανταγωνισμό. Σκεφτείτε πόσα μηνύματα παίρνετε καθημερινά κατά μέσο όρο σε σύγκριση με το πόσα facebook updates & tweets. Τις περισσότερες φορές ότι έχετε να πείτε χάνετε μέσα σε αυτόν τον τεράστιο όγκο πληροφοριών στα social networks όχι όμως και στα εισερχόμενα του χρήστη. 

4) Η δημιουργία της mailing list σας θα γίνει μέσω μίας ή περισσοτέρων μεθόδων όπως πχ μια opt-in φόρμα με την οποία θα ζητάτε από τους πελάτες σας να συνδεθούν μαζί σας μέσω email. Στην συνέχεια ένα μήνυμα στα εισερχόμενα τους θα ζητάει επιπλέον επιβεβαίωση για την εγγραφή τους στο newsletter σας. Αυτός ο permission-based τρόπος αλληλεπίδρασης, είναι ένας ακόμη λόγος που τα emails είναι πιο αποδοτικά σε σχέση με τα κοινωνικά διότι βασίζονται στην άδεια του χρήστη. 

5) Δημιουργώντας την δική σας λίστα με email, μπορείτε να κρατήσετε επαφή με όλους τους πελάτες σας και να τους κρατήσετε ενήμερους για όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. 

6) Το email που θα στείλετε δίνει την εντύπωση στον πελάτη της πιο προσωπικής και άμεσης επαφής. Με αυτόν τον τρόπο τους επιτρέπετε να σας γνωρίσουν καλύτερα και να νιώσουν πιο κοντά με την επιχείρηση σας.

7) Τέλος εάν χτίσετε σωστά την λίστα και τις ενημερώσεις σας, θα μπορέσετε να έχετε ένα απίστευτο feedback για το τι αρέσει και τι όχι στους πελάτες σας.

ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΑΜΕΣΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ EMAIL ΚΑΜΠΑΝΙΑ!

portfolio

Δείτε κάποια από τα πετυχημένα projects προώθησης

Pretty Bow Facebook Campaign

Δημιουργία στοχευμένης διαφημιστικής καμπάνιας

Printsol

Κατασκευή δυναμικής ιστοσελίδας παρουσίασης, και δημιουργία λειτουργικότητας newsletter

Δημιουργία περιεχόμενου για εταιρικό blog

Περιεχόμενο και άρθρα για το εταιρικό blog, της εταιρείας Make Me Up Cosmetics