Είναι προτιμότερο να συνεργαστώ με ένα digital agency ή να προσλάβω κάποιον In-House;

separator

Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, οι επιχειρήσεις όλων των μεγεθών, επιβάλλεται να έχουν ισχυρή διαδικτυακή παρουσία για να αναπτυχθούν. Αυτό δεν σημαίνει να έχετε απλά ένα καλά σχεδιασμένο site, αλλά να προωθείτε καθημερινά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα και να τρέχετε αποτελεσματικές καμπάνιες σε όλα τα κανάλια του ψηφιακού μάρκετινγκ.

Επειδή όλα τα παραπάνω σημαίνουν πρακτικά απίστευτες ώρες δουλειάς, πολλές επιχειρήσεις αγωνίζονται με την απόφαση αν πρέπει να συνεργαστούν με ένα digital agency ή να δημιουργήσουν μια θέση In-house για να χειριστούν όλες τις ψηφιακές τους ανάγκες. Σε αυτό το άρθρο λοιπόν θα αναπτύξουμε κάποια απο τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα κάθε επιλογής για να σας βοηθήσουμε να πάρετε την καλύτερη απόφαση για την εταιρεία σας.

Πρόσληψη Digital Agency

Πλεονεκτήματα

Εξειδίκευση και εμπειρία: Οι ψηφιακές εταιρείες ειδικεύονται σε διάφορες πτυχές του ψηφιακού μάρκετινγκ, του σχεδιασμού ιστοσελίδων και της ανάπτυξης. Έχουν μια ομάδα επαγγελματιών που παραμένουν ενημερωμένοι με τις τελευταίες τάσεις και αλλαγές σε όλα τα κανάλια προώθησης, διασφαλίζοντας ότι η επιχείρησή σας επωφελείται από την τεχνογνωσία τους.

Οικονομικά: Εάν οι ανάγκες της επιχείρισης σας είναι αυξημένες και χρειάζεστε προώθηση σε όλα τα κανάλια, τότε η συνεργασία με ένα digital agency σίγουρα θα είναι πιο οικονομική από το να δημιουργήσετε μια ομάδα In-house. Εμείς στους Webhippies είμαστε σε θέση να παρέχουμε προσαρμοσμένες λύσεις με βάση τον προϋπολογισμό σας.

Επεκτασιμότητα: Καθώς η επιχείρησή σας αναπτύσσεται, μια ψηφιακή εταιρεία μπορεί εύκολα να κλιμακώσει τις υπηρεσίες της για να καλύψει τις εξελισσόμενες ανάγκες σας. Δεν θα χρειαστεί να ανησυχείτε για την πρόσληψη και την εκπαίδευση νέων υπαλλήλων στην ομάδα σας.

Πρόσβαση σε εργαλεία και πόρους: Οι ψηφιακές εταιρείες έχουν πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα εργαλείων και πόρων που μπορούν να ενισχύσουν τις προσπάθειές σας για το ψηφιακό μάρκετινγκ. Οι απόκτηση αυτών των εργαλείων θα προσθέσει την δαπάνη έξτρα budget αν επιλέξετε να προσλάβετε ένα άτομο ή μια ομάδα In-house.

Μειονεκτήματα

Λιγότερος έλεγχος: Όταν προσλαμβάνετε έναν εξωτερικό συνεργάτη, του εμπιστεύεστε ουσιαστικά την online παρουσία του brand σας. Αυτό σημαίνει ότι θα έχετε λιγότερο έλεγχο στις καθημερινές λειτουργίες και στη λήψη αποφάσεων, και αυτό είναι κάτι για το οποίο θα πρέπει να είστε προετοιμασμένοι. Εάν ακόμη είστε στην φάση του micro management και νιώθετε την ανάγκη να έχετε τον τελικό λόγο σε όλες τις αποφάσεις τότε η λύση του να προσλάβετε κάποιον In-house σας ταιριάζει καλύτερα.

Προκλήσεις επικοινωνίας: Η συνεργασία με μια άλλη εταιρεία μπορεί μερικές φορές να οδηγήσει σε προκλήσεις που αφορούν την επικοινωνία, τον τρόπο δουλειάς και την εργασιακή κουλτούρα. Είναι σημαντικό λοιπόν να βρείτε έναν συνεργάτη που θα ταιριάξετε και θα δημιουργήσετε μαζί του μια σχέση εμπιστοσύνης.

Εμείς στους webhippies είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε να πετύχετε τους στόχους σας και να οδηγήσουμε την εταιρεία σας, στο επόμενο επίπεδο!