Στη σημερινή ανταγωνιστική αγορά, έχει γίνει απίστευτα δύσκολο για τις επιχειρήσεις να ξεχωρίσουν και να ανταγωνιστούν με κολοσσούς που ξεπηδούν κάθε τόσο όπως το Temu και το Shein. Ωστόσο, με τις σωστές στρατηγικές προώθησης και την εστίαση στην δημιουργία ενός ισχυρού brand, είναι δυνατό να προσελκύσετε τον σωστό πελάτη και να τον οδηγήσετε στην δική […]
e- Λιανικό : Επιδότηση 5.000 ευρώ για e-shop που έχουν κατασκευαστεί ήδη ή που θα κατασκευαστούν στο μέλλον
Το e- Λιανικό ξεκινά και όσοι από εσάς θέλουν να επωφεληθούν από το νέο πρόγραμμα του ΕΣΠΑ θα πρέπει να βιαστούν γιατί οι αιτήσεις ξεκινούν από 22 Φεβρουαρίου και ολοκληρώνονται σε ένα μήνα! Και πιο συγκεκριμένα στις 24/3/2021. Από το τέλος της προηγούμενης χρονιάς είχαμε τις πρώτες ανακοινώσεις από την κυβέρνηση για το πρόγραμμα αυτό, […]
Προδημοσίευση της νέας Δράσης του ΕΠΑνΕΚ: «e-λιανικό»
Η νέα Δράση του ΕΠΑνΕΚ «e-λιανικό» έχει στόχο την επιχορήγηση ΜμΕ επιχειρήσεων για την δημιουργία ή την αναβάθμιση ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) προκειμένου να στηριχθεί η λειτουργία τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας κορωνοϊού (COVID-19), να ενισχυθεί ο βαθμός ενσωμάτωσης της ψηφιακής τεχνολογίας και του ψηφιακού μετασχηματισμού αυτών, να αποφευχθεί ο συνωστισμός στους εσωτερικούς χώρους και να διασφαλιστεί […]
Νέο πρόγραμμα ΕΣΠΑ: Επιδότηση 5000 ευρώ για κατασκευή e-shop
Νέο πρόγραμμα χρηματοδότησης μέσω του ΕΣΠΑ, το οποίο θα επιδοτεί 100% τη δημιουργία e-shop για τα καταστήματα λιανικής πώλησης, αναμένεται στις αρχές του 2021. Αυτό προανήγγειλε σε συνέντευξή του, σε ραδιοφωνική εκπομπή ο υφυπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Γιάννης Τσακίρης πριν από περίπου δύο εβδομάδες. Το πρόγραμμα, όπως εξήγησε ο υφυπουργός θα χρηματοδοτεί 100% τη δαπάνη […]
Προετοίμασε την επιχείρηση σου για την περίοδο των εορτών!
Η περίοδος των εορτών ξεκινά και ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης σου θα πρέπει να προετοιμαστείς για να αντιμετωπίσεις τις προκλήσεις. Ο ανταγωνισμός κορυφώνεται, το ενδιαφέρον του κοινού αυξάνεται η μειώνεται ανάλογα με το business σου και τα περιθώρια προωθητικών κινήσεων γίνονται κάθε μέρα και πιο στενά. Όπως είναι αναμενόμενο και η online παρουσία […]
Αυξήστε τις πωλήσεις στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα με την βοήθεια των κοινωνικών δικτύων
Τα ηλεκτρονικά καταστήματα έχουν γίνει πλέον μέρος της καθημερινότητας σχεδόν όλων των χρηστών. Όλο και περισσότεροι καταναλωτές προτιμούν να κάνουν την έρευνα αγοράς αλλά και την τελική αγορά τους ηλεκτρονικά χωρίς να επισκεφθούν κάποιο φυσικό κατάστημα. Η ραγδαία αυτή αύξηση στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου έχει οδηγήσει τους ιδιοκτήτες ηλεκτρονικών καταστημάτων σε μια ανάγκη, να προσπαθούν καθημερινά να γίνουν […]
Γιατί τα ηλεκτρονικά καταστήματα επιβάλλεται να εγκαταστήσουν πιστοποιητικό ασφαλείας SSL
Πολύς λόγος γίνεται αυτές τις μέρες για τα πιστοποιητικά ασφαλείας SSL. Από την μια η ανακοίνωση της Google πριν κάποιους μήνες ότι τον Ιούλιο με το release του Chrome68 όλες οι ιστοσελίδες που δεν θα διαθέτουν πιστοποιητικό ασφαλείας, θα χαρακτηρίζονται από την μηχανή αναζήτησης ως μη ασφαλής! Και από την άλλη η αλλαγή του κανονισμού […]
Σημάδια που δείχνουν πως το eshop σας χρειάζεται ανανέωση άμεσα!
Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει μπει για τα καλά στην καθημερινότητα όχι μόνο των χρηστών που είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία αλλά όλων των ανθρώπων. Οι χρήστες – πελάτες σήμερα ξέρουν να προηγούνται, να βρίσκουν πληροφορίες εύκολα, να συγκρίνουν τιμές και πλέον απαιτούν και δείχνουν με την συμπεριφορά τους ότι θέλουν να συνεργάζονται με εταιρείες που […]
Έχετε μόλις 4 μήνες για να εγκαταστήσετε SSL στο site σας, Διαφορετικά η Google θα το χαρακτηρίσει ως μη ασφαλές!
Στις αρχές του μήνα η Google έκανε μια πολύ σημαντική ανακοίνωση που κατά την γνώμη μας θα ταρακουνήσει τους webmasters και τους website owners όλου του κόσμου! Με το release του Chrome 68, τον Ιούλιο όλα τα sites τα οποία δεν έχουν εγκατεστημένο πρωτόκολλο SSL θα χαρακτηρίζονται ως μη ασφαλή από τον δημοφιλή browser της […]
Μήπως το site σας αγχώνει τους επισκέπτες και τους μελλοντικούς σας πελάτες;
Όσο η τεχνολογία προχωρά και οι χρήστες εξοικειώνονται καθημερινά με το σερφάρισμα, τις online αγορές και την αναζήτηση πληροφοριών τόσο οι εταιρείες που ασχολούνται με το μάρκετινγκ και με την κατασκευή ιστοσελίδων, προσπαθούν να κατανοήσουν ποιοι είναι οι παράγοντες αυτοί που επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούν οι χρήστες και γιατί αποφασίζουν “φύγουν” πιο γρήγορα απο ένα […]