Αυξήστε τις πωλήσεις στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα με την βοήθεια των κοινωνικών δικτύων

separator

Τα ηλεκτρονικά καταστήματα έχουν γίνει πλέον μέρος της καθημερινότητας σχεδόν όλων των χρηστών. Όλο και περισσότεροι καταναλωτές προτιμούν να κάνουν την έρευνα αγοράς αλλά και την τελική αγορά τους ηλεκτρονικά χωρίς να επισκεφθούν κάποιο φυσικό κατάστημα.

Η ραγδαία αυτή αύξηση στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου έχει οδηγήσει τους ιδιοκτήτες ηλεκτρονικών καταστημάτων σε μια ανάγκη, να προσπαθούν καθημερινά να γίνουν πιο ανταγωνιστικοί και να βρίσκουν συνεχώς καινούργιους τρόπους, ώστε να κάνουν την κάθε συναλλαγή πιο εύκολη, πιο γρήγορη και το πιο σημαντικό… πιο διασκεδαστική για τους πελάτες τους!

Αυτό τον ρόλο εξυπηρετούν ουσιαστικά σήμερα και τα κοινωνικά δίκτυα στο ηλεκτρονικό εμπόριο και αυτοί παρακάτω είναι οι πέντε πιο αποδοτικοί και έξυπνοι τρόποι με τους οποίους μπορείτε και εσείς να κάνετε το eshop σας social friendly και να δείτε τις πωλήσεις σας να εκτοξεύονται.

Social buttons

Αρχικά κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα θα πρέπει να διαθέτει buttons για την εύκολη σύνδεση των χρηστών με τα κοινωνικά δίκτυα του brand. Μπορείτε να τοποθετήσετε τα κουμπιά στον header ή στον footer του eshop σας ώστε να είναι ορατά σε όλες τις σελίδες σας. Επιπρόσθετα κάθε προιόν πρέπει να διαθέτει ευδιάκριτα share buttons στην σελίδα του ώστε ο πελάτης να μπορεί να μοιραστεί εύκολα όποιο προϊόν βρει ενδιαφέρον.

Social feeds

Το επόμενο βήμα για να γίνει το ηλεκτρονικό σας κατάστημα social friendly είναι να προσθέσετε μια ροή αναρτήσεων η οποία θα ανανεώνεται αυτόματα κάθε φορά που θα ανεβάζετε ένα post στο instagram ή στο facebook. Μια σχετικά καινούργια τάση που σίγουρα θα έχετε δει είναι τα ηλεκτρονικά καταστήματα να τοποθετούν ένα instagram feed στο κάτω μέρος της αρχικής τους σελίδας. Στο feed αυτό μπορεί να εμφανίζουν είτε αναρτήσεις από τον εταιρικό τους λογαριασμό είτε αναρτήσεις από κάποιο συγκεκριμένο hashtag το οποίο χρησιμοποιούν οι followers τους.

Instagram ή social shopping

Μια τάση που τώρα δημιουργείτε είναι τα ηλεκτρονικά καταστήματα να εμπλουτίζονται με μια περιοχή η οποία είναι αφιερωμένη στις αναρτήσεις των κοινωνικών δικτύων. Στην σελίδα αυτή οι επισκέπτες μπορούν να δουν συγκεντρωμένες τις αναρτήσεις για παράδειγμα από το instagram, με την χρονολογική σειρά που υπάρχουν και στο instagram, αλλά με την εξής λειτουργικότητα: με το που κάνουν κλικ σε μια φωτογραφία, μπορούν να δουν τα προϊόντα που αυτή περιέχει και μπορούν με ένα κλικ να τα προσθέσουν στο καλάθι τους. Όλη αυτή η σελίδα δίνει την αίσθηση στον επισκέπτη ότι κάνει διασκεδαστικό shopping με την βοήθεια των κοινωνικών δικτύων και ανεβάζει το conversion!

Facebook log in

Μια ακόμη λειτουργικότητα που βοηθά τα ηλεκτρονικά καταστήματα να γίνουν πιο φιλικά προς τα κοινωνικά δίκτυα είναι η δυνατότητα των επισκεπτών να δημιουργούν λογαριασμό μέσω του facebook. Σκεφτείτε πόσο πιο εύκολη και διασκεδαστική γίνεται η αγορά από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα όταν ο χρήστης δεν θα χρειάζεται πλέον να κάνει log in με το email του και να συμπληρώσει όλα αυτά τα βαρετά πεδία!

Customer chat plugin (messenger)

Τέλος όλα τα eshop που θέλουν να γίνουν social friendly πρέπει να εγκαταστήσουν άμεσα μια λειτουργία που να ενσωματώσει την πλατφόρμα μηνυμάτων του facebook στο eshop τους. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορούν να απαντούν σε απορίες, να προωθούν και να προτείνουν προϊόντα και εξισορροπώντας την απουσία φυσικού προσώπου στο ηλεκτρονικό τους κατάστημα θα εκτοξεύσουν το customer service και τις πωλήσεις τους.

Εάν έχετε ηλεκτρονικό κατάστημα και διαβάζοντας αυτό το άρθρο σας ενδιαφέρει να το κάνετε άμεσα social friendly επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 2311271022