Email marketing

Αυξήστε σήμερα τους εγγεγραμμένους χρήστες του newsletter σας, χρησιμοποιώντας τα κοινωνικά σας δίκτυα!

separator

Ένα από τα πιο δυνατά σημεία ενός σύγχρονου site, ενός ηλεκτρονικού καταστήματος και μιας επιχείρησης γενικότερα, είναι η λίστα με τους εγγεγραμμένους χρήστες, το γνωστό σε όλους σας newsletter, καθώς αποτελεί μια βάση πελατών που συνεχώς αυξάνεται και ανανεώνεται. Αυτή η βάση πελατών έχει αποδειχθεί ότι αυξάνει κατακόρυφα τις πωλήσεις και για αυτό τον λόγο οι επαγγελματίες που […]

Προετοίμασε την επιχείρηση σου για την περίοδο των εορτών!

separator

Η περίοδος των εορτών ξεκινά και ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης σου θα πρέπει να προετοιμαστείς για να αντιμετωπίσεις τις προκλήσεις. Ο ανταγωνισμός κορυφώνεται, το ενδιαφέρον του κοινού αυξάνεται η μειώνεται ανάλογα με το business σου και τα περιθώρια προωθητικών κινήσεων γίνονται κάθε μέρα και πιο στενά. Όπως είναι αναμενόμενο και η online παρουσία […]

Γιατί οι επιχειρήσεις πρέπει να επενδύσουν περισσότερο χρόνο και χρήμα στο email marketing, από ότι στα κοινωνικά δίκτυα;

separator

Μια από τις αποφάσεις που έχουμε πάρει σαν εταιρεία, από την αρχή ακόμη, είναι ότι όλα τα Projects που υλοποιούμε όσον αφορά την κατασκευή ιστοσελίδων, θα έχουν κάποια standards και θα δίνουν στους ιδιοκτήτες των ιστοσελίδων ή των ηλεκτρονικών καταστημάτων την ευκαιρία να προωθήσουν τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους επί ίσης όροις απέναντι στους ανταγωνιστές. […]

Τα 4 πιο συχνά λάθη των εταιρειών όσον αφορά το email marketing

separator

Η προώθηση των προϊόντων ή της υπηρεσίας σας, όποιο κανάλι κι αν επιλέξετε,  αδιαπραγμάτευτα θέλει κόπο και τρόπο. Όμως όσο πιο σωστός είναι ο τρόπος με τον οποίο προωθείτε τα προϊόντα σας τόσο, σε βάθος χρόνου, μειώνεται και ο κόπος που χρειάζεται, ενώ ταυτόχρονα αυξάνεται η αποδοτικότητα του. Ενα απο τα παλαιότερα και πιο αποδοτικά […]

Πετυχημένο γιορτινό newsletter και πως να το καταφέρετε;

separator

Εάν είστε ήδη εξοικειωμένοι με την έννοια και την χρησιμότητα ενός ενημερωτικού δελτίου σε μια επιχείρηση ήρθε η ώρα να περάσετε στο επόμενο βήμα. Να το κάνετε θεματικό ανάλογα με την περίοδο που διανύουμε. Πιο συγκεκριμένα δείτε παρακάτω τι πρέπει να συμπεριλάβετε σε ένα χριστουγεννιάτικο newsletter πριν το στείλετε στους πελάτες σας. 1) προσέξτε ιδιαίτερα […]

7 ιδέες μάρκετινγκ για τις γιορτές (low budget)

separator

Το χριστουγεννιάτικο πλάνο μάρκετινγκ δεν χρειάζεται να είναι πολυδάπανο , δείτε παρακάτω μερικές ιδέες…. 1) Στείλτε κάρτες και ευχές μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. 2) Δημιουργήστε διαγωνισμούς με δώρα. 3) Σκεφτείτε προσφορές ειδικά για την περίοδο που θα έχουν διάρκεια και μετά τις Γιορτές. Πχ αγοραστέ τώρα το χριστουγεννιάτικο δώρο και κερδίστε 10% έκπτωση τον Ιανουάριο. 4) […]