Πετυχημένο γιορτινό newsletter και πως να το καταφέρετε;

separator

Εάν είστε ήδη εξοικειωμένοι με την έννοια και την χρησιμότητα ενός ενημερωτικού δελτίου σε μια επιχείρηση ήρθε η ώρα να περάσετε στο επόμενο βήμα.

Να το κάνετε θεματικό ανάλογα με την περίοδο που διανύουμε. Πιο συγκεκριμένα δείτε παρακάτω τι πρέπει να συμπεριλάβετε σε ένα χριστουγεννιάτικο newsletter πριν το στείλετε στους πελάτες σας.

1) προσέξτε ιδιαίτερα το εικαστικό κομμάτι, προσπαθήστε να εντάξετε το πνεύμα των Χριστουγέννων χωρίς όμως να το παρακάνετε.

2) εκτενής αναφορά πρέπει να γίνει σε οποιαδήποτε προσφορά τρέχει αυτήν την περίοδο στην επιχείρηση σας.

3) μην ξεχάσετε να αναφέρετε διάφορες εθελοντικές δράσεις κοινωνικού χαρακτήρα στις οποίες συμμετέχετε.

4) ιδέες διακόσμησης ή ακόμη και συνταγές. Μην μείνετε μόνο στο δικό σας αντικείμενο, σε ένα newsletter μπορείτε να βάλετε και περιεχόμενο που απλά βρίσκετε ενδιαφέρον. Το μόνο που πρέπει να προσέξετε είναι να είναι πρωτότυπο, να το έχετε δημιουργήσει εσείς.

5) περιεχόμενο για τα παιδιά. Και δεν αναφέρομαι μόνο σε προϊόντα. Σκεφτείτε για παράδειγμα πόσο όμορφο θα ήταν να δημιουργήσετε κάποιο απλό σταυρόλεξο που να έχει να κάνει με τις γιορτές ή οποιοδήποτε άλλο παιχνίδι με το οποίο θα μπορέσουν να αλληλεπιδράσουν τα παιδιά.

6) ειδικό κουπόνι. πέρα από τις προσφορές που θα έχετε ήδη στο κατάστημα σας, σκεφτείτε τρόπους που θα επιβραβεύσουν τους αναγνώστες του newsletter πχ μια έξτρα έκπτωση ώστε να τους δώσετε κίνητρο να συνεχίσουν να σας παρακολουθούν .

7) περιεχόμενο με συμβουλές για τους αγοραστές. Πχ τι πρέπει να προσέξουν στις online αγορές τους, πως να επιλέξουν το κατάλληλο δώρο κτλ.

8) τέλος σας προτείνω να ενσωματώσετε περιεχόμενο από τους ίδιους τους πελάτες σας. Πχ ζητήστε από τους χρήστες των κοινωνικών δικτύων να σας στείλουν φωτογραφίες με θέμα τα Χριστούγεννα, διαλέξτε τις καλύτερες και βάλτε τις στο newsletter.