Εάν έχετε μια μικρή ή μεγάλη επιχείρηση και ακόμη δεν αρχίσατε να blogάρετε κάνετε ένα τεράστιο λάθος, και αυτό θα σας το αποδείξουμε με αριθμούς!
Εταιρίες που blogάρουν έχουν 55% περισσότερη επισκεψιμότητα
78% των εταιρειών που postάρουν καθημερινά κερδίζουν έναν πελάτη απο το εταιρικό blog τους
Αν ακόμη δεν πειστήκατε δείτε παρακάτω πως μπορούν οι επιχειρήσεις να εκμεταλλευτούν το blogging και τι μπορούν να κερδίσουν απο αυτό
1. Περισσότερη επισκεψιμότητα. Αυτό το πετυχαίνετε με δυο τρόπους. Από την μια επειδή ανοίγεστε σε ένα καινούργιο κοινό στο οποίο δίνετε την ευκαιρία να γνωρίσει εσάς και την επιχείρηση σας και από την άλλη επειδή δίνεται περιεχόμενο στις μηχανές αναζήτησης αυτές σας κατατάσσουν υψηλότερα στα αποτελέσματα τους και σας βρίσκει περισσότερος κόσμος! Επιπλέον η επισκεψιμότητα που σας δίνει το blog σας αποδίδει και σε βάθος χρόνου, μιας και η ανάρτηση σας θα συνεχίσει να φέρνει επισκέπτες μέσω των οργανικών αποτελεσμάτων όχι μόνο για τις επόμενες μέρες αλλά μήνες και χρόνια!
2. Υλικό με το οποίο μπορεί να τροφοδοτεί και τα social networks. Ξέρω ότι τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν πονοκέφαλο για όλους εσάς εκεί έξω που έχετε την δική σας επιχείρηση. Το να βρίσκετε συνεχώς αναρτήσεις ενδιαφέρουσες που θα κάνουν τους χρήστες να αλληλεπιδράσουν μπορεί να καταντήσει κουραστικό. Και αν σε αυτό προσθέσουμε ότι κάνετε όλο αυτόν τον κόπο για να προωθήσετε ουσιαστικά την σελίδα κάποιου άλλου τότε είναι χαμένος χρόνος. Εδώ το blogging σας δίνει την λύση.
3. Καθιερώσετε το expertise σας Ένα από τα σημαντικότερα οφέλη που θα αποκομίσει η επιχείρηση σας bloggarontas είναι ότι έχει την δυνατότητα να καθιερωθεί σαν ειδήμων στον τομέα σας. Δίνοντας σωστές και χρήσιμες πληροφορίες και ποιοτικό περιεχόμενο στους αναγνώστες σας εδραιώνεστε στα μάτια τους και ακόμη και αν δεν κάνουν άμεσα την αγορά, το σίγουρο είναι ότι όταν χρειαστούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που παρέχετε, θα είστε ο πρώτος που θα τους έρθει στο μυαλό.
4. Επέκταση της mailing list σας. Το blog σας μπορεί να γίνει το “όπλο” σας στην μάχη που δίνουν οι εταιρείες εκεί έξω και να γεμίσει την mailing list σας με στοχευμένο κοινό. Γιατί τι είναι πιο δελεαστικό σε κάποιον δυνητικό πελάτη από το να του υποσχεθείς ότι θα λαμβάνει ενδιαφέρον περιεχόμενο και χρήσιμες συμβουλές.
5. Το πρόσωπο πίσω από την εταιρεία. Με το blogging η επιχείρηση σας όχι απλά θα αποκτήσει την δική της φωνή αλλά και το δικό της πρόσωπο. Θα δώσετε την ευκαιρία στους χρήστες να συνδεθούν σε ένα άλλο, πιο συναισθηματικό και προσωπικό επίπεδο μαζί σας. Έτσι θα μοιράζονται με μεγαλύτερη ευκολία π.χ. τις αναρτήσεις σας και θα προωθούν με ευκολία τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας σε γνωστούς και φίλους. Εάν λοιπόν είστε από αυτούς που ακόμη δεν έχουν ξεκινήσει το δικό τους εταιρικό blog… Ξανασκεφτείτε το! Είναι ένας από τους αποδοτικότερους τρόπους να συνδεθείτε με το ήδη υπάρχον κοινό σας, να βρείτε καινούργιους πελάτες και να καθιερώσετε το expertise σας.
Και αν οι παραπάνω λόγοι δεν σας έπεισαν ρίξτε μια ματιά στα blog των πετυχημένων αυτών εταιρειών… Λέτε να κάνουν λάθος που επενδύουν στο blogging?
http://www.coca-colaconversations.com/
http://maccosmetics.tumblr.com/