Προώθηση ιστοσελίδων

Είναι προτιμότερο να συνεργαστώ με ένα digital agency ή να προσλάβω κάποιον In-House;

separator

Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, οι επιχειρήσεις όλων των μεγεθών, επιβάλλεται να έχουν ισχυρή διαδικτυακή παρουσία για να αναπτυχθούν. Αυτό δεν σημαίνει να έχετε απλά ένα καλά σχεδιασμένο site, αλλά να προωθείτε καθημερινά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα και να τρέχετε αποτελεσματικές καμπάνιες σε όλα τα κανάλια του ψηφιακού μάρκετινγκ. […]

Προετοίμασε την επιχείρηση σου για την περίοδο των εορτών!

separator

Η περίοδος των εορτών ξεκινά και ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης σου θα πρέπει να προετοιμαστείς για να αντιμετωπίσεις τις προκλήσεις. Ο ανταγωνισμός κορυφώνεται, το ενδιαφέρον του κοινού αυξάνεται η μειώνεται ανάλογα με το business σου και τα περιθώρια προωθητικών κινήσεων γίνονται κάθε μέρα και πιο στενά. Όπως είναι αναμενόμενο και η online παρουσία […]

Summer Vacation Homework!

separator

Πάμε για διακοπές και brainstorming! Τα λέμε ξανά στις 20 Αυγούστου! Μέχρι τότε… διαβάστε παρακάτω 5 τρόπους με τους οποίους μπορείτε να προωθήσετε τις υπηρεσίες ή τα προιόντα σας και καταστρώστε το δικό σας marketing plan για τον Σεπτέμβρη! Content Το 2018 μπορεί άνετα να ονομαστεί η χρυσή εποχή του περιεχομένου. Τώρα είναι η στιγμή λοιπόν […]

Σημάδια που δείχνουν πως το eshop σας χρειάζεται ανανέωση άμεσα!

separator

Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει μπει για τα καλά στην καθημερινότητα όχι μόνο των χρηστών που είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία αλλά όλων των ανθρώπων. Οι χρήστες – πελάτες σήμερα ξέρουν να προηγούνται, να βρίσκουν πληροφορίες εύκολα, να συγκρίνουν τιμές και πλέον απαιτούν και δείχνουν με την συμπεριφορά τους ότι θέλουν να συνεργάζονται με εταιρείες που […]

Η χρήση των υπηρεσιών url shortener στην διαχείριση των κοινωνικών δικτύων.

separator

Το κομμάτι της καθημερινής διαχείρισης της Facebook σελίδας σας και γενικότερα της ανανέωσης των κοινωνικών σας δικτύων, είτε έχετε μια μικρή επιχείρηση είτε μια μεγάλη εταιρεία είναι πολύ δύσκολο, καθώς πρέπει η κάθε ανάρτηση σας, να είναι όσο το δυνατόν πιο άρτια, διασκεδαστική, ενδιαφέρουσα, και το σημαντικότερο; Να έχει ένα ξεκάθαρο call to action, μια […]

Γιατί οι επιχειρήσεις πρέπει να επενδύσουν περισσότερο χρόνο και χρήμα στο email marketing, από ότι στα κοινωνικά δίκτυα;

separator

Μια από τις αποφάσεις που έχουμε πάρει σαν εταιρεία, από την αρχή ακόμη, είναι ότι όλα τα Projects που υλοποιούμε όσον αφορά την κατασκευή ιστοσελίδων, θα έχουν κάποια standards και θα δίνουν στους ιδιοκτήτες των ιστοσελίδων ή των ηλεκτρονικών καταστημάτων την ευκαιρία να προωθήσουν τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους επί ίσης όροις απέναντι στους ανταγωνιστές. […]

Δοκίμασε τα Google Analytics με πραγματικά δεδομένα

separator

Πριν περίπου 1 μήνα η Google ανακοίνωσε την δημιουργία ενός πλήρως λειτουργικού δοκιμαστικού λογαριασμού για τα Analytics στον οποίο μπορεί να έχει πρόσβαση ο καθένας, αρκεί να διαθέτει λογαριασμό Google. Με αυτό τον τρόπο μπορείτε να έρθετε σε επαφή με το περιβάλλον των στατιστικών του Analytics χωρίς να χρειαστεί να τα συνδέσετε στο site ή στο eshop σας. Το […]

Πως μπορούν οι επιχειρήσεις να εκμεταλλευτούν το blogging;

separator

Εάν έχετε μια μικρή ή μεγάλη επιχείρηση και ακόμη δεν αρχίσατε να blogάρετε κάνετε ένα τεράστιο λάθος, και αυτό θα σας το αποδείξουμε με αριθμούς! Εταιρίες που blogάρουν έχουν 55% περισσότερη επισκεψιμότητα 78% των εταιρειών που postάρουν καθημερινά κερδίζουν έναν πελάτη απο το εταιρικό blog τους Αν ακόμη δεν πειστήκατε δείτε παρακάτω πως μπορούν οι […]

Πετυχημένο γιορτινό newsletter και πως να το καταφέρετε;

separator

Εάν είστε ήδη εξοικειωμένοι με την έννοια και την χρησιμότητα ενός ενημερωτικού δελτίου σε μια επιχείρηση ήρθε η ώρα να περάσετε στο επόμενο βήμα. Να το κάνετε θεματικό ανάλογα με την περίοδο που διανύουμε. Πιο συγκεκριμένα δείτε παρακάτω τι πρέπει να συμπεριλάβετε σε ένα χριστουγεννιάτικο newsletter πριν το στείλετε στους πελάτες σας. 1) προσέξτε ιδιαίτερα […]

7 ιδέες μάρκετινγκ για τις γιορτές (low budget)

separator

Το χριστουγεννιάτικο πλάνο μάρκετινγκ δεν χρειάζεται να είναι πολυδάπανο , δείτε παρακάτω μερικές ιδέες…. 1) Στείλτε κάρτες και ευχές μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. 2) Δημιουργήστε διαγωνισμούς με δώρα. 3) Σκεφτείτε προσφορές ειδικά για την περίοδο που θα έχουν διάρκεια και μετά τις Γιορτές. Πχ αγοραστέ τώρα το χριστουγεννιάτικο δώρο και κερδίστε 10% έκπτωση τον Ιανουάριο. 4) […]