BLOG

Διαβάστε στο blog μας χρήσιμες συμβουλές και ιδέες για την κατασκευή της ιστοσελίδας σας, την κατασκευή και προώθηση του eshop σας, tips για στοχευμένη διαφήμιση στο Facebook αλλά και πως μέσω του blogging μπορεί μια επιχείρηση να προωθήσει τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της.

Γιατί οι επιχειρήσεις πρέπει να επενδύσουν περισσότερο χρόνο και χρήμα στο email marketing, από ότι στα κοινωνικά δίκτυα;

separator

Μια από τις αποφάσεις που έχουμε πάρει σαν εταιρεία, από την αρχή ακόμη, είναι ότι όλα τα Projects που υλοποιούμε όσον αφορά την κατασκευή ιστοσελίδων, θα έχουν κάποια standards και θα δίνουν στους ιδιοκτήτες των ιστοσελίδων ή των ηλεκτρονικών καταστημάτων την ευκαιρία να προωθήσουν τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους επί ίσης όροις απέναντι στους ανταγωνιστές. […]

Μήπως το site σας αγχώνει τους επισκέπτες και τους μελλοντικούς σας πελάτες;

separator

Όσο η τεχνολογία προχωρά και οι χρήστες εξοικειώνονται καθημερινά με το σερφάρισμα, τις online αγορές και την αναζήτηση πληροφοριών τόσο οι εταιρείες που ασχολούνται με το μάρκετινγκ και με την κατασκευή ιστοσελίδων, προσπαθούν να κατανοήσουν ποιοι είναι οι παράγοντες αυτοί που επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούν οι χρήστες και γιατί αποφασίζουν “φύγουν” πιο γρήγορα απο ένα […]

Δοκίμασε τα Google Analytics με πραγματικά δεδομένα

separator

Πριν περίπου 1 μήνα η Google ανακοίνωσε την δημιουργία ενός πλήρως λειτουργικού δοκιμαστικού λογαριασμού για τα Analytics στον οποίο μπορεί να έχει πρόσβαση ο καθένας, αρκεί να διαθέτει λογαριασμό Google. Με αυτό τον τρόπο μπορείτε να έρθετε σε επαφή με το περιβάλλον των στατιστικών του Analytics χωρίς να χρειαστεί να τα συνδέσετε στο site ή στο eshop σας. Το […]

Τα 4 πιο συχνά λάθη των εταιρειών όσον αφορά το email marketing

separator

Η προώθηση των προϊόντων ή της υπηρεσίας σας, όποιο κανάλι κι αν επιλέξετε,  αδιαπραγμάτευτα θέλει κόπο και τρόπο. Όμως όσο πιο σωστός είναι ο τρόπος με τον οποίο προωθείτε τα προϊόντα σας τόσο, σε βάθος χρόνου, μειώνεται και ο κόπος που χρειάζεται, ενώ ταυτόχρονα αυξάνεται η αποδοτικότητα του. Ενα απο τα παλαιότερα και πιο αποδοτικά […]

Τα 3 μεγαλύτερα λάθη που κάνουν στο facebook, τα ηλεκτρονικά καταστήματα

separator

Οι WebHippies μοιράζονται μαζί σας, τα 3 συχνότερα και μεγαλύτερα λάθη που κάνουν τα eshops στις facebook σελίδες τους, και που τους οδηγούν καθημερινά σε μείωση των πωλήσεων τους. 1) Το πρώτο λάθος, το οποίο θα έχετε παρατηρήσει και εσείς οι ίδιοι είτε στην δική σας σελίδα είτε στον ανταγωνισμό σας, είναι το πόσο δύσκολο είναι […]

Τρόποι να βελτιώσετε την εμπειρία των πελατών, στο eshop σας

separator

Η βελτίωση της εμπειρίας των πελατών στο ηλεκτρονικό σας καταστήματα, είναι ο παράγοντας που θα καθορίσει την επιτυχία του eshop σας, και θα σας οδηγήσει σε μεγαλύτερα και πιο σταθερά κέρδη. Πρέπει αρχικά να κατανοήσετε πόσο τεράστιος είναι ο ανταγωνισμός στο διαδίκτυο και κατόπιν να περάσει στην φιλοσοφία σας, ότι ο τρόπος για να ξεχωρίσετε […]

Μήπως η About Page της ιστοσελίδας σου είναι… “χλιαρή”;

separator

Ένα από τα συχνότερα λάθη-παραλήψεις που συναντώ καθημερινά στο διαδίκτυο και αφορά την δημιουργία εταιρικών ιστοσελίδων ή ηλεκτρονικών καταστημάτων είναι οι “χλιαρές” About pages, τόσο από άποψη περιεχομένου, όσο και εικαστικά. Και επειδή οι περισσότεροι από τους ιδιοκτήτες ιστοσελίδων αγνοούν το πόσο σημαντική είναι αυτή η συγκεκριμένη σελίδα στο site τους, θέλω να κάνετε τώρα […]

Είναι το site σας έτοιμο για την νέα πολιτική της Google σχετικά με τα Cookies;

separator

Εαν έχετε παρατηρήσει τον τελευταίο καιρό, εμφανίζονται όλο και σε περισσότερα sites στην Ελλάδα αλλά και σε όλη την Ευρώπη,  pop up ή banners που ενημερώνουν για την χρήση cookies. Αυτό συμβαίνει γιατί η κομισιόν ζήτησε από την Google να προσαρμόσει τους όρους χρήσης των υπηρεσιών της και συγκεκριμένα την πολιτική συναίνεσης έτσι ώστε όσοι […]

Πως μπορούν οι επιχειρήσεις να εκμεταλλευτούν το blogging;

separator

Εάν έχετε μια μικρή ή μεγάλη επιχείρηση και ακόμη δεν αρχίσατε να blogάρετε κάνετε ένα τεράστιο λάθος, και αυτό θα σας το αποδείξουμε με αριθμούς! Εταιρίες που blogάρουν έχουν 55% περισσότερη επισκεψιμότητα 78% των εταιρειών που postάρουν καθημερινά κερδίζουν έναν πελάτη απο το εταιρικό blog τους Αν ακόμη δεν πειστήκατε δείτε παρακάτω πως μπορούν οι […]

Πετυχημένο γιορτινό newsletter και πως να το καταφέρετε;

separator

Εάν είστε ήδη εξοικειωμένοι με την έννοια και την χρησιμότητα ενός ενημερωτικού δελτίου σε μια επιχείρηση ήρθε η ώρα να περάσετε στο επόμενο βήμα. Να το κάνετε θεματικό ανάλογα με την περίοδο που διανύουμε. Πιο συγκεκριμένα δείτε παρακάτω τι πρέπει να συμπεριλάβετε σε ένα χριστουγεννιάτικο newsletter πριν το στείλετε στους πελάτες σας. 1) προσέξτε ιδιαίτερα […]